Asiakaspalvelu - Yritykset ja yhteistyökumppanit

Meillä voit asioida vaivattomasti ajasta ja paikasta riippumatta. Puhelimitse numerosta 020 6399 400 ja chatin kautta asiakaspalvelijamme ovat tavoitettavissa joka arkipäivä klo 8–16.

Ajankohtaista

Tavoitteenamme on sujuvan ja oikea-aikaisen laskujen käsittelyprosessin tarjoaminen asiakkaillemme. Edistääksemme tämän tavoitteen toteutumista, vain voimassaolevaan laskutusosoitteeseen lähetetyt laskut otetaan käsittelyyn. Toivomme, että lähetätte laskunne ensisijaisesti verkkolaskuina. Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskua laskutusjärjestelmästänne, voitte käyttää maksutonta toimittajaportaalia. Linkki toimittajaportaaliin, portaalin käyttöohjeet sekä laskun sisältövaatimukset.

Muut palvelukanavat

Valtakunnallinen asiakaspalvelunumero

Mikäli asiasi koskee palkanmaksua tai laskua, ota yhteyttä Sarastian valtakunnalliseen asiakaspalveluun:

020 6399 400, ma – pe klo 8.00 – 16.00
Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- ja paikallisverkkomaksu (mpm/pvm).

Rekry Sarastian asiakaspalvelu

Rekrytointipäällikkö: Panu Ojamies 020 610 9525
Palvelunumero: 020 610 9527 (palvelu avoinna ma – pe 7-15)
Palvelusähköposti: rekry@sarastia.fi

Sarastia Perintä Oy:n asiakaspalvelu

Mikäli asiasi koskee saamaasi maksumuistutusta tai maksuvaatimusta, ota yhteyttä Sarastia Perintä Oy:n asiakaspalveluun:

Asiakaspalvelu kuluttaja- ja yritysasiakkaille

Puh. 020 6399 420
Sähköposti: asta.perinta@sarastia.fi

Asiakaspalvelu sopimusasiakkaille (kuntatoimijat)

Puh. 020 6399 430
Sähköposti: toimeksiantajat.perinta@sarastia.fi

Kirjautuminen sopimusasiakkaiden Online-verkkopalveluun

Hankinta Sarastian asiakaspalvelu

Hankintajohtaja: Timo Leppälahti 020 610 5080
Palvelusähköposti: asiakaspalvelu.hankinnat@sarastia.fi